HTML

Versek.

Versek. Ahogy jönnek. Tőlem. Magamról. Nektek.

Utolsó kommentek

Linkblog

2008.01.24. 03:33 versessrac

Alkoholos álom

Vannak olyan esték
mikor újra előjön az emlék.
Előjön s a szívembe mar.
A szívem ver, a torkom kapar.
Pedig régen azt hittem már,
hogy emlékét eltakarja a homály.
Aztán rajövök, hogy még soha
nem voltam senkiért így oda.
Imádtam ezt a teremtést
s bár nem tudtam értékelni a szerencsét,
bízom benne, hogy egyszer
majd elmúlik szilveszter
eltelnek az évek,
s jön majd egy új ének.
Meghallom a közös zenét,
Megfogom a kicsi kezét
ránézek és azt mondom: Szeretlek!
Szeretlek, el sosem eresztlek!


Aztán felkelek és bilibe lóg a kezem.
Fáradt vagyok és sajog a fejem.
Majd kiderül, hogy mindez
egy álom, mit a vágy ír,
és az alkohol rendez...

Szólj hozzá!

Címkék: álom alkoholos


A bejegyzés trackback címe:

https://versessrac.blog.hu/api/trackback/id/tr7309466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása